Pierwsza wizyta u lekarza rodzinnego

Jak przygotować się do pierwszej wizyty u lekarza rodzinnego?

Nad odpowiedzią na to pytanie zastanawiało się pewnie wielu z nas. W tym krótkim ale rzeczowym artykule postaramy się podpowiedzieć jakie kroki przedsięwziąć przed taką wizytą.

Przyjrzyj się dolegliwościom

W pierwszej kolejności należy ustalić swoje dolegliwości, kiedy się pojawiły i jak długo trwają (kilka dni, tygodni a może miesięcy). Warto przyjrzeć się czy wiążemy je z określoną porą dnia, czy może z jakimiś czynnościami np. wysiłkiem fizycznym lub spożywanymi posiłkami.

Jakie leki przyjmujesz?

Ważną informacją jest jakie leki od innych lekarzy są aktualnie przyjmowane. Przed wizytą warto zrobić ich spis wraz z zaleconym dawkowaniem. Jeśli zażywasz jakieś leki „na własną rękę”, to również nie zapomnij o nich wspomnieć. Interakcje niektórych leków mogą być bardzo szkodliwe, dlatego prosimy nie lekceważyć tego zalecenia.

Wyniki badań

Zalecamy zabranie ze sobą wyników badań, które mogą być istotne dla problemu, z którym udajesz się do lekarza. Na wizytę z dzieckiem zabierz książeczkę zdrowia dziecka.

Choroby występujące w rodzinie

Zorientuj się jakie choroby występują u członków Twoje rodziny tj. rodziców, rodzeństwa oraz dziadków. Zwróć uwagę na choroby takie jak: choroby układu krążenia, udary, nowotwory, cukrzyca, zaburzenia cholesterolu.

Tak przygotowany z pewnością bardzo ułatwisz pracę swojemu lekarzowi.

534-504-304

Zadzwoń i umów wizytę

Formularz kontaktowy

Masz pytania? Napisz do mnie.

Peterson Clinic

Rokicińska 124 (1 piętro), 95-020 Andrespol

pn – pt: od 9 do 18 sb: od 9 do 16
    Zobacz adres w Mapach Google

Ta strona używa ciasteczek w celu zapewnienia optymalnej funkcjonalności. Dowiedz się więcej.