Pierwsza wizyta u lekarza rodzinnego

Jak przygotowa─ç si─Ö do pierwszej wizyty u lekarza rodzinnego?

Nad odpowiedzi─ů na to pytanie zastanawia┼éo si─Ö pewnie wielu z nas. W tym kr├│tkim ale rzeczowym artykule postaramy si─Ö podpowiedzie─ç jakie kroki przedsi─Öwzi─ů─ç przed tak─ů wizyt─ů.

Przyjrzyj si─Ö dolegliwo┼Ťciom

W pierwszej kolejno┼Ťci nale┼╝y ustali─ç swoje dolegliwo┼Ťci, kiedy si─Ö pojawi┼éy i jak d┼éugo trwaj─ů (kilka dni, tygodni a mo┼╝e miesi─Öcy). Warto przyjrze─ç si─Ö czy wi─ů┼╝emy je z okre┼Ťlon─ů por─ů dnia, czy mo┼╝e z jakimi┼Ť czynno┼Ťciami np. wysi┼ékiem fizycznym lub spo┼╝ywanymi posi┼ékami.

Jakie leki przyjmujesz?

Wa┼╝n─ů informacj─ů jest jakie leki od innych lekarzy s─ů aktualnie przyjmowane. Przed wizyt─ů warto zrobi─ç ich spis wraz z zaleconym dawkowaniem. Je┼Ťli za┼╝ywasz jakie┼Ť leki ÔÇ×na w┼éasn─ů r─Ök─ÖÔÇŁ, to r├│wnie┼╝ nie zapomnij o nich wspomnie─ç. Interakcje niekt├│rych lek├│w mog─ů by─ç bardzo szkodliwe, dlatego prosimy nie lekcewa┼╝y─ç tego zalecenia.

Wyniki badań

Zalecamy zabranie ze sob─ů wynik├│w bada┼ä, kt├│re mog─ů by─ç istotne dla problemu, z kt├│rym udajesz si─Ö do lekarza. Na wizyt─Ö z dzieckiem zabierz ksi─ů┼╝eczk─Ö zdrowia dziecka.

Choroby wyst─Öpuj─ůce w rodzinie

Zorientuj si─Ö jakie choroby wyst─Öpuj─ů u cz┼éonk├│w Twoje rodziny tj. rodzic├│w, rodze┼ästwa oraz dziadk├│w. Zwr├│─ç uwag─Ö na choroby takie jak: choroby uk┼éadu kr─ů┼╝enia, udary, nowotwory, cukrzyca, zaburzenia cholesterolu.

Tak przygotowany z pewno┼Ťci─ů bardzo u┼éatwisz prac─Ö swojemu lekarzowi.

534-504-304

Zadzwoń i umów wizytę

Formularz kontaktowy

Masz pytania? Napisz do mnie.

Peterson Clinic

Rokicińska 124 (1 piętro), 95-020 Andrespol

pn – pt: od 9 do 18 sb: od 9 do 16
    Zobacz adres w Mapach Google

Ta strona u┼╝ywa ciasteczek w celu zapewnienia optymalnej funkcjonalno┼Ťci. Dowiedz si─Ö wi─Öcej.